REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO KAMELEON CAFE

PROWADZONEGO PRZEZ PAULINĘ GÓRSKĄ PROWADZĄCĄ DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZĄ P/F PPHU PAULINA GÓRSKA,

DALEJ JAKO: „REGULAMIN”

Słowo wstępu:

W Regulaminie znajdą Państwo szczegółowo opisane zasady i warunki korzystania
z prowadzonego przeze mnie sklepu internetowego. Zawarte są w nim zasady dotyczące zawierania umów, dlatego też stanowi on integralną część transakcji realizowanym pomiędzy mną a Państwem.

Przed złożeniem zamówienia w sklepie internetowym należy zapoznać się z treścią Regulaminu. Złożenie zamówienia oznacza bowiem jego akceptację.

Regulamin zostaje udostępniony zgodnie z art. 8 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r.
o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. z dnia 6 lutego 2020 r. Dz.U. z 2020 r. poz. 344 ze zm.).

Regulamin wraz z pozostałymi dokumentami sporządzonymi przy zawieraniu transakcji stanowi dowód wykonania obowiązku informacyjnego, o którym mowa w art. 12 ust. 1 oraz
w art. 18 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (tj. z dnia 28 stycznia 2020 r. Dz.U. z 2020 r. poz. 287 ze zm.).

§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Podmiotem prowadzącym niniejszy sklep internetowy dostępny pod adresem https://kameleoncafe.pl  jest Paulina Górska prowadząca działalność gospodarczą p/f PPHU  PAULINA GÓRSKA z siedzibą w Szydłowcu, ul. Szydłówek 13, 26-500 Szydłowiec, numer  NIP: 799-197-89-27, REGON: 520-828-535, dalej jako: Kameleon Cafe.

2. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego oraz zasady
i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.

3. Ze sklepu internetowego mogą korzystać tylko osoby, które ukończyły 18 lat.

4. Osoby rejestrujące się w sklepie internetowym i/lub dokonujące w nim zakupów podają dane osobowe, które Paulina Górska, jako Administrator Danych Osobowych przetwarza na zasadach wskazanych w Polityce prywatności.

§ 2 DEFINICJE/SŁOWNICZEK POJĘĆ

1. Ilekroć w niniejszym Regulaminie pojawią się pojęcia, które zostały poniżej wyszczególnione należy je definiować zgodnie z ich znaczeniem określonym poniżej:

a) Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,

b) Sprzedawca – Paulina Górska prowadząca działalność gospodarczą p/f PPHU PAULINA GÓRSKA, Szydłówek 13, 26-500 Szydłowiec, numer NIP: 799-197-89-27, REGON: 520-828-535,

c) Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu,

d) Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu,

e) Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym https://kameleoncafe.pl,

f) Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie,

g) Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia
i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą,

h) Konto – konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie (historia zamówień),

i) Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta,

j) Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności,

k) Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów,

l) Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą,

m) Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem
a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też – stosowanie do cech Produktu – umowę o świadczenie usług i umowę
o dzieło.

§ 3 KONTAKT ZE SKLEPEM

1. Klient (tj. osoba składająca zamówienie w Sklepie) ma możliwość nawiązania kontaktu
z prowadzącą sklep internetowy:

a) pod adresem: Szydłówek 13, 26-500 Szydłowiec,

b) telefonicznie: +48 792 002 243,

c) pocztą elektroniczną: kameleoncafe1@gmail.com,

d) przez formularz kontaktowy dostępny na stronie.

2. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: 03 9132 0001 0000 9345 3000 0010.

3. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.

4. Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach 15.30 – 17.30,
w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy.

§ 4 WYMAGANIA TECHNICZNE

Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:

· urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Microsoft Internet Explorer od 8.0, Firefox 20, Google Chrome 27, Safari 5.0, Opera 11,

· aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),

· włączona obsługa plików cookies,

· klawiaturę lub inne urządzenie wskazujące, umożliwiające poprawne wypełnienie formularzy elektronicznych.

§ 5 INFORMACJE OGÓLNE DOTYCZĄCE FUNKCJONOWANIA SKLEPU

1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w funkcjonowaniu Sklepu, w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.

2. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 6 Regulaminu, albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.

3. Towary dostępne w sklepie internetowym są szczegółowo oznaczone i opisane. Jednakże przedstawione w sklepie opisy towarów, ich zdjęcia i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. z dnia 16 września 2020 r. Dz. U. z 2020 r. poz. 1740 ze zm.) i powinny być poczytywane za zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży.

4. Towary oferowane w sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad prawnych i wprowadzone na rynek zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. Ich kolor może odbiegać od koloru rzeczywistego, co może wynikać z zastosowanego oświetlenia, bądź ustawień urządzenia, z którego korzysta Klient. Wszystkie zdjęcia zamieszczone na stronie Sklepu są objęte prawami autorskimi i podlegają ochronie prawnej.

5. Ceny podane w Sklepie – przy zdjęciach i/lub opisie towaru są podane w polskich złotych (lub euro, jeśli zaznaczone) i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT obowiązujący
w dacie złożenia zamówienia).

6. Strony wiąże cena obowiązująca w dacie złożenia zamówienia, nawet jeżeli po złożeniu takiego zamówienia uległa ona zmianie.

7. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe),
o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia,
w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży. Wysokość kosztu przesyłki uzależniona jest od wybranej przez Klienta formy dostawy i płatności. Koszty przesyłki są uzależnione od wybranego przez Klienta Dostawcy.

8. Gdy charakter przedmiotu Umowy nie pozwala, rozsądnie oceniając, na wcześniejsze obliczenie wysokości końcowej (ostatecznej) ceny, informacja o sposobie, w jaki cena będzie obliczana, a także o opłatach za transport, dostarczenie, usługi pocztowe oraz o innych kosztach, będzie podana w Sklepie w opisie Produktu.

9. Paulina Górska dokłada wszelkich starań, aby Towar prezentowany w Sklepie był na bieżąco dostępny, zaś w przypadku braku jego dostępności lub wyczerpania ilości danego Towaru, aby na stronie pojawiła się odpowiednia informacja.

10. Z uwagi na specyfikę Sklepu (sklepu internetowego) – w szczególności możliwość składania Zamówień przez kilka osób, czy też zwiększoną ilość składanych Zamówień, może okazać się, że informacja o braku dostępności Towaru nie pojawi się w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. W przypadku braku danego Towaru w magazynie lub niemożności zrealizowania Zamówienia z innego powodu, Klient zostanie poinformowany poprzez wiadomość e-mail lub telefonicznie (o ile podał numer kontaktowy). W takim przypadku Klient ma możliwość odstąpienia od umowy, zmiany złożonego Zamówienia, bądź wyrażenia zgody na wysłużenie okresu dostawy Towaru.

§ 6 ZAKŁADANIE KONTA W SKLEPIE

1. Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych:

a) dane dostawy produktów: nazwa, ulica, numer domu, numer lokalu, kod pocztowy, miejscowość, kraj,

b) dane kontaktowe: imię, nazwisko, e-mail, telefon.

2. Założenie Konta w Sklepie jest darmowe i dobrowolne.

3. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych
przez Klienta w Formularzu rejestracji. Założenie Konta w sklepie umożliwia automatyczne uzupełnianie danych przy składaniu Zamówienia, jak i przegląd historii Zamówień.

4. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy,
w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane
w § 3 Regulaminu.

§ 7 ZASADY SKŁADANIA ZAMÓWIENIA/DOKONYWANIA ZAKUPU

1. Klient ma możliwość złożenia Zamówienia po zalogowaniu się do sklepu lub bez zakładania konta w Sklepie.

2. W celu złożenia Zamówienia w Sklepie należy:

W przypadku posiadania Konta w Sklepie:

· Zalogować się do Sklepu (opcjonalnie);

· Wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Dodaj do koszyka” (lub równoznaczny np. symbol koszyka);

W przypadku braku zakładania Konta w Sklepie:

· Skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji;

· Jeżeli wybrano możliwość złożenia Zamówienia bez rejestracji – wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu, wybrać formę płatności i dostawy (sposób dostarczenia Produktu), wpisać dane do faktury (opcjonalnie), uwagi do zamówienia (opcjonalnie),

UWAGA: w przypadku podania nieprawidłowych lub nieprawdziwych danych Paulina Górska nie ponosi odpowiedzialności za prawidłową realizację Zamówienia.

Niezależnie od wybranej powyżej formy złożenia Zamówienia następczo należy:

· Kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę”,

· Wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od wybranego  sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie, z zastrzeżeniem § 8 pkt 3 Regulaminu.

UWAGA: Brak zapłaty online oznacza, że Zamówienie nie zostało prawidłowo złożone, co oznacza, że umowa nie dochodzi do skutku, a Zamówienie nie zostanie zrealizowane.

3. Na każdym etapie składania Zamówienia, do czasu dokonania płatności, można anulować Zamówienie zaprzestając przechodzenia kolejnych kroków i wychodząc z podstrony służącej do składania Zamówień.

4. Składanie Zamówień jest możliwe 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu, chyba, że na stronie będą prowadzone prace usprawniające, bądź techniczne – o przerwach w dostępności działania sklepu Klienci będą informowani za pomocą stosownych komunikatów pojawiających się na stronie.

§ 8 OFEROWANE METODY DOSTAWY ORAZ PŁATNOŚCI

1. Dostawa towaru realizowana jest jedynie na terenie Polski. Dostawa poza granice kraju jest możliwa – po wcześniejszym kontakcie ze Sprzedawcą, na warunkach ustalonych
i potwierdzonych w wiadomości e-mail.

2. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:

a) przesyłka kurierska;

b) paczkomat InPost;

3. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:

a) płatność on-line poprzez system płatności PayU.pl,

b) blue Media- płatności on-line,

c) płatność cykliczna, zgodna z regulaminem i instrukcją użytkowania operatora PayU S.A.,

d) płatność za pobraniem,

e) przelew tradycyjny na konto bankowe firmy: ……………………………………… .

4. Szczegółowe informacje na temat kosztów i metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności znajdują się na stronie  Sklepu.

5. W przypadku wybrania sposobu płatności „za pobraniem”, Zamówienie zostaje przekazane do realizacji bezpośrednio po jego złożeniu. W przypadku wyboru jednego ze sposobów płatności online, Zamówienie zostaje przekazane do realizacji po potwierdzeniu wpływu należności za zamówiony towar.

6. Klient ma obowiązek dokładnej weryfikacji paczki/przesyłki bezpośrednio po jej otrzymaniu od kuriera, a przed potwierdzeniem jej odbioru, w celu ustalenia ewentualnych uszkodzeń mechanicznych opakowania, Towaru. O ile uszkodzenia takie zostaną dostrzeżone zaleca się, aby Klient zażądał od kuriera/osoby dokonującej doręczenia Towaru, sporządzenia protokołu wskazującego na istniejące uszkodzenia oraz by podpisał protokół. W sytuacji, gdy opakowanie nosi ślady uszkodzenia zaleca się jego nie przyjmowanie oraz niezwłoczne skontaktowanie ze Sprzedawcą.

§ 9 WYKONANIE UMOWY SPRZEDAŻY/FAKTURY

1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z § 7 Regulaminu.

2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji, z zastrzeżeniem § 8 ust. 5 Regulaminu. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

3. W przypadku żądania wystawienia faktury, Klient podaje niezbędne dane, przy czym podania numeru NIP do faktury należy dokonać nie później niż podczas składania Zamówienia.

4. Faktura zostanie odpowiednio przesłana drogą elektroniczną na wskazany przez Klienta adres e-mail lub w formie papierowej – w zależności od dokonanego przez Klienta wyboru.

§ 10 REKLAMACJA I GWARANCJA

1. Przedmiotem sprzedaży są produkty nowe, bez wad.

2. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy, Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za takie wady, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, chyba, że co innego wynika z Regulaminu.

3. Każda rzecz kupiona w Sklepie może być reklamowana, zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego dotyczącymi rękojmi przy sprzedaży, jeżeli wada rzeczy (w tym niezgodność Towaru z Umową) zostanie stwierdzona w terminie dwóch lar od jej wydania Klientowi.

4. Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.

5. W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja producenta, informacja o niej, będzie zawarta przy opisie Produktu w Sklepie.

6. Zasady reklamacji określa gwarancja producenta – dotyczy produktów dla których została udzielona gwarancja producenta.

7. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy – § 3 Regulaminu (dane kontaktowe).

8. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację oraz żądanie Konsumenta w związku
z wadą towaru. Konsument – według swojego uznania – może złożyć w takim przypadku oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wady. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy, w jakiej pozostaje wartość Towaru z wadą do wartości Towaru bez wady. Sprzedawca ma prawo zweryfikowania zaproponowanej przez Klienta obniżonej ceny i zaproponowania ceny według niego adekwatnej.

9. Konsument może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba, że doprowadzenie Towaru do zgodności z Umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia.

10. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż
w terminie 14 dni od dnia doręczenia reklamacji. Informacja o rozpatrzeniu reklamacji zostanie przekazana Klientowi – według wyboru Sprzedawcy – telefonicznie, poprzez wiadomość
e-mail lub przy wykorzystaniu danych adresowych podanych przez Klienta.

11. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany na dokumencie przewozowym.

§ 11 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

1. Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży Towaru bez podania przyczyny (tzw. Zwrot towaru).

2. Prawo do odstąpienia od Umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł
w posiadanie towaru, lub w którym osoba trzecia – inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta w Zamówieniu weszła w posiadanie Towaru.

3. W przypadku Umowy, która obejmuje wiele Produktów (Towarów), które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, termin wskazany w ust. 2 powyżej, biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części.

4. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.

5. Oświadczenie może być wysłane w jeden ze wskazanych sposobów:

– za pomocą tradycyjnej poczty na adres: Szydłówek 13, 26-500 Szydłowiec,

– drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy – kameleoncafe1@gmail.com.

6. Skutki odstąpienia od Umowy:

1) w przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą,

2) w przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta
o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę,

3) zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami,

4) Klient powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni. Preferowany jest zwrot zakupionych Towarów wraz z oświadczeniem o odstąpieniu, bądź w tym terminie,

5) Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, także koszty zwrotu Produktu, jeśli ze względu na swój charakter Produkt ten nie mógł zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą,

6) Klient odpowiada za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania
z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech
i funkcjonowania Produktu.

7) Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

7. W przypadku gdy ze względu na charakter Produktu nie może on zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą, informację o tym, a także o kosztach zwrotu Produktu, będzie można uzyskać mailowo w Sklepie.

8. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi
w odniesieniu do Umowy:

1) której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,

2) której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub higienę, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,

3) której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,

4) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przez rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy.

§ 12 DANE OSOBOWE W SKLEPIE INTERNETOWYM

Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca. Zasady ochrony danych osobowych klientów Sklepu internetowego określają przyjęte w podmiocie dokumenty wewnętrzne, w tym Polityka prywatności i plików cookies dostępna na stronie Sklepu.

§ 13 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.

2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. Zmiany Regulaminu będą dokonywane poprzez jego aktualizację na stronie, dlatego Klient każdorazowo przez złożeniem Zamówienia ma obowiązek zapoznania się z aktualnie obowiązującą treścią Regulaminu, gdyż jest ona wiążąca na moment złożenia Zamówienia.

3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy
o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.

4. Klient, będący Konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, zgodnie z zasadami określonymi na stronie www.uokik.gov.pl w zakładce „polubowne rozwiązywanie sporów konsumenckich. W tym celu może również złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

5. Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów ma charakter dobrowolny
i muszą na niego wyrazić zgodę obie strony.

6. W przypadku wyboru drogi sądowej właściwy będzie sąd powszechny zgodnie z właściwością ogólną.

7. Niniejszy Regulamin nie wyłącza, ani nie ogranicza uprawnień Konsumenta przysługujących na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

Koszyk
Scroll to Top